Jak na registrace
Na této stránce vám vysvětlím, jak registrovat lidi do programů bez otravování
Dnes si povíme něco o tom, jak pod sebe zaregistrovat nějaké lidi.
https://www.facebook.com/groups/387226907995008/
https://www.facebook.com/groups/277986230261442/
https://www.facebook.com/groups/265945900186530/
https://www.facebook.com/groups/252484051534246/
https://www.facebook.com/groups/Inzerce/
https://www.facebook.com/groups/1332408610149066/
https://www.facebook.com/groups/1718254018464902
Můžete si jich najím mnohem více.
Já to dělám všeobecně 3mi způsoby:
1. dávám inzeráty na svou zeď na Facebooku
2. dávám inzeráty do skupin také na FB
3. zasílám emaily lidem, kamarádům známým atd.
A takto jsem třeba v systému Global Premiers zaregistroval k dnešnímu dni už 13 lidí ve své první linii, a to znamená, že to funguje. Jestli nevíte, jak na to, dělejte to jako já.
1. Inzeráty na vaše zeď na FB. Na svou zeď na FB dávám inzerát asi 3x týdně, vypadá asi takto:
Ahoj , včera jsem dostal od kamaráda fakt kvalitní program. Je to zdarma, i když si pozici můžeš rozšířit placením 15 usd za měsíc. Je to i pro samotáře a bez poplatku a vydělávat můžeš už dnes, výběry jsou automatické. doporučuji se zaregistrovat, Nic za to nedáš, ale ber to vážně, tohle se rozjede a je v tom dost peněz. Chceš vědět víc? ZPRÁVA.
Do inzerátu jsem dal ještě smajlíky.
Inzerát samozřejmě upravíte podle podmínek programu.
Druhý den po vložení víše uvedeného inzerátu jsem měl 3 zájemce, kteří chtěli vědět, o co se jedná.
Ne každý se zaregistruje, ale je to dobrý začátek. Inzerát si můžete přepsat a podobně, pokud ale vkládáte více dní po sobě stále stejný inzerát a nikdo se neozývá, je špatně napsaný, celý ho předělejte.
Já sám bych vám doporučil mít +-3 inzeráty a ty vkládat a zasílat.
Do inzerátu můžete dát: odkaz na video o programu.
Váš registrační link jakékoliv další informace nebo prostě všechno najednou Zkuste si dávat inzeráty s videi i bez nich, s registračním linkem i bez něj.
2. dávám inzeráty do skupin také na FB Jedná se o skupiny typu KVALITNÍ INZERCE, VÝDĚLEK NA INTERNETU, PRÁCE PŘES INTERNET, VÝDĚLEK PRO MAMINKY NA MATEŘŠKÉ a stovky!! dalších. Přidejte se k těmto skupinám jako člen a denně do nich dávejte 10 – 15 různých inzerátů na náš program.
Opět to funguje.
A tady jsou odkazy na některé FB skupiny, kde můžete inzerovat:
https://www.facebook.com/groups/387226907995008/
https://www.facebook.com/groups/277986230261442/
https://www.facebook.com/groups/265945900186530/
https://www.facebook.com/groups/252484051534246/
https://www.facebook.com/groups/Inzerce/
https://www.facebook.com/groups/1332408610149066/
https://www.facebook.com/groups/1718254018464902
Můžete si jich najím mnohem více.
3. zasílám emaily lidem, kamarádům známým atd. Tohle je jen pro lidi, kterým to přijde ok. Sepište si email jako inzerát, tentokrát s videem registračním linkem a podobně a pošlete tento email svým známým, kamarádům, kolegům do práce, příbuzným, přátelům na Facebooku a na jiných sociálních sítích apod. Je to velmi dobrá technika. To je pro dnešek všechno.
Dělejte to tak každý den a budete mít výsledky A začněte dnes, každý den si vyřaďte 30 min až 1 hodinu a aktivně se snažte registrovat lidi, výsledky se dostaví a kdyby to nešlo, napište mi nebo zavolejte, poradím vám.
Tuhle práci dělám již přes 2 roky a mám zkušenosti.
Jirka Gumulák jirkagumulak01@gmail.com 603 957 549
Prvotní komunikace se zájemcem, je velmi důležitá.
Proto je dobré vědět vše podstatné o projektu, který inzerujete.
Pokud si nevíte rady s nějakou otázkou, kontaktujte Vašeho sponzora, který Vás do projektu přivedl a pod kterým jste registrovaní. Tomu případné dotazy, na které ještě neznáte odpověď, přepošlete.
V žádném případě neodpovídejte, pokud si nejste s odpovědí jistí!
Spousta společností, která projekt provozuje pořádá i pravidelné webináře on-line, přes internet. Proto je dobré, při prvním kontaktu, napsat pouze zhruba o co se jedná a pozvat zájemce na webinář.
Zašlete mu vše potřebné, včetně linku a poraďte, jak se má na webinář přihlásit. Sami se webináře zúčastněte a přivítejte své zájemce. Po webináři jim poté odpovězte na případné dotazy.
Zde je velmi dobré navázat kontakt, zeptat se, jestli ho webinář zaujal, poslat mu doplňující informace, přislíbit pomoc a případně si domluvit třeba i schůzku přes Skype.
Vše je zde opět o trpělivosti. Stane se, že zájemce se na webinář podívá, ale poté s Vámi nekomunikuje. Neozve se.
V tomto případě, mu zašlete další potřebné informace a dále ho nekontaktujte. Vyčkejte pár dní a pak mu zašlete dotaz, zda má o nabízenou práci zájem. Pokud se Vám neozve ani poté, nemá význam ho dále kontaktovat.
Stane se, že někdy narazíte i doslova na negativisty, nebo prudiče. Jedná se většinou o lidi, kteří se baví tím, když Vás mohou deptat. Těmto lidem, nemá ani cenu odpovídat. Jenom je to pro Vás ztracený čas, navíce Vás takoví lidé, dokáží tak otrávit, že nad tím co děláte, začnete pochybovat. A to je chyba. Věřte si! Buďte vytrvalí!
Další skupina lidí je ta, kteří ničemu nevěří a ve všem vidí podvody, letadel a pyramidy. Pokud umíte projekt dobře vysvětlit a argumentovat, tak některé z nich přesvědčíte. Opět ale, nemá velký význam, tuto skupinu lidí nějak moc přesvědčovat. Protože i když třeba začnou spolupracovat, tak to většinou po nějaké době sami ukončí, protože nejsou trpěliví a nevěří si.
Poslední skupina lidí je ta, na kterou čekáte. Lidé co hledají fungující projekt, práci ve společnosti, která jim zaručí dlouhodobý a pasivní příjem.
Věří si a těm se věnujte nejvíce. Ve všem je podporujte, odpovídejte na otázky. Pokud se do projektu zaregistrují, zeptejte se, zda chtějí přidat i do podpůrné skupiny, která jsou u dobrých projektů, většinou vytvořeny na Facebooku. Zde mají možnost se setkat i z ostatními členy, s vedením, vyměňovat si zkušenosti a informace. Mají zde aktuální informace a podporu.
Od chvíle , kdy zájemce provede registraci, s ním buďte v kontaktu. Pokud potřebuje pomoc, buďte mu k ruce :) Stal se z něho Váš spolupracovník, obchodní partner a vy jste jeho sponzor.
Proto je dobré vědět vše podstatné o projektu, který inzerujete.
Pokud si nevíte rady s nějakou otázkou, kontaktujte Vašeho sponzora, který Vás do projektu přivedl a pod kterým jste registrovaní. Tomu případné dotazy, na které ještě neznáte odpověď, přepošlete.
V žádném případě neodpovídejte, pokud si nejste s odpovědí jistí!
Spousta společností, která projekt provozuje pořádá i pravidelné webináře on-line, přes internet. Proto je dobré, při prvním kontaktu, napsat pouze zhruba o co se jedná a pozvat zájemce na webinář.
Zašlete mu vše potřebné, včetně linku a poraďte, jak se má na webinář přihlásit. Sami se webináře zúčastněte a přivítejte své zájemce. Po webináři jim poté odpovězte na případné dotazy.
Zde je velmi dobré navázat kontakt, zeptat se, jestli ho webinář zaujal, poslat mu doplňující informace, přislíbit pomoc a případně si domluvit třeba i schůzku přes Skype.
Vše je zde opět o trpělivosti. Stane se, že zájemce se na webinář podívá, ale poté s Vámi nekomunikuje. Neozve se.
V tomto případě, mu zašlete další potřebné informace a dále ho nekontaktujte. Vyčkejte pár dní a pak mu zašlete dotaz, zda má o nabízenou práci zájem. Pokud se Vám neozve ani poté, nemá význam ho dále kontaktovat.
Stane se, že někdy narazíte i doslova na negativisty, nebo prudiče. Jedná se většinou o lidi, kteří se baví tím, když Vás mohou deptat. Těmto lidem, nemá ani cenu odpovídat. Jenom je to pro Vás ztracený čas, navíce Vás takoví lidé, dokáží tak otrávit, že nad tím co děláte, začnete pochybovat. A to je chyba. Věřte si! Buďte vytrvalí!
Další skupina lidí je ta, kteří ničemu nevěří a ve všem vidí podvody, letadel a pyramidy. Pokud umíte projekt dobře vysvětlit a argumentovat, tak některé z nich přesvědčíte. Opět ale, nemá velký význam, tuto skupinu lidí nějak moc přesvědčovat. Protože i když třeba začnou spolupracovat, tak to většinou po nějaké době sami ukončí, protože nejsou trpěliví a nevěří si.
Poslední skupina lidí je ta, na kterou čekáte. Lidé co hledají fungující projekt, práci ve společnosti, která jim zaručí dlouhodobý a pasivní příjem.
Věří si a těm se věnujte nejvíce. Ve všem je podporujte, odpovídejte na otázky. Pokud se do projektu zaregistrují, zeptejte se, zda chtějí přidat i do podpůrné skupiny, která jsou u dobrých projektů, většinou vytvořeny na Facebooku. Zde mají možnost se setkat i z ostatními členy, s vedením, vyměňovat si zkušenosti a informace. Mají zde aktuální informace a podporu.
Od chvíle , kdy zájemce provede registraci, s ním buďte v kontaktu. Pokud potřebuje pomoc, buďte mu k ruce :) Stal se z něho Váš spolupracovník, obchodní partner a vy jste jeho sponzor.